søndag den 3. februar 2008

Lidt om min tur

jeg flyver fra København mandag d. 11 feb om morgenen kl 8:10. Sofie Ravn modtager mig i lufthavnen når jeg lander i La paz tirsdag morgen 6:30 (dansk tid 11.30)

Hvis I gerne vil i kontakt med mig, så skriv til:

mizen87@hotmail.com
mob: 28193102

I er meget velkommen til at skrive på den her side, men hvis i gerne vil sende rigtig post (meget velkommen :), kan det gøres til denne adresse:

Sofie Ravn
Calle 6 de Obrajes 567
Obrajes La Paz
Bolivia

I kan eventuelt skrive "til Mia" bag på :)

Jeg hopper på flyet hjem torsdag d.29 maj, og lander i Kbh den 30 kl 18:40.

Når jeg er ankommet til Bolivia skal jeg bo i samme hus som Sofie. Det er i udkanten af La paz, men det skulle være nemt at komme derind med bus. De eneste planer jeg har er at bo i La Paz et stykke tid også tage ned på centeret. Jeg ved endnu ikke hvordan det kommer til at flaske sig :)

her er sofies hjemmeside: www.sofieravn.blogspot.com

her er centerets hjemmeside: www.intiwarayassi.org (tryk på det engelske flag i hjørnet, så bliver det forståeligt)

en anden god side en svensker har lavet: http://www.lysator.liu.se/~wizkid/travel/inti_wara_yassi/

Næste indslag! direkte fra Bolivia.... :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hejsan snuske


hilsen henrik

Anonym sagde ...

hej hilsn Else

Merete sagde ...

Hej Mia ! Stor hilsen herfra hvor vi tænker meget på dig...har hørt at aberne allerede glæder sig !! Stort knus :)