fredag den 22. februar 2008

mit bolivianske nummer

Hvis i gerne vil have kontakt til mig saa er mit bolivianske nummer:
00591 7327 8883
Hvis man ringer til det fra skype koster det kun 1,5 kr i minuttet! :)
Selvom La Paz er en hyggelig storby, glaeder jeg mig alligevel rigtig meget til at komme ned i junglen! Jeg regner med at tage bussen naeste onsdag eller torsdag.. Det er en bustur paa 12 timer...
Imorgen tidlig tager mig og Sofie til peru for at faa fornyet vores visum.. Paa den tur skal vi ogsaa se titicacasoen, som vi vil udforske uden guide. Vi regner med selv at finde en der vil sejle os rundt paa soen.. :) saa i maa godt krydse fingre for at det lykkes :D Vi er hjemme igen tirsdag..

1 kommentar:

Merete sagde ...

Hej Mia !
Lige en lille hilsen hjemmefra ! Det er som altid spændende at følge med på bloggen og jeg håber i får en god tur til søen. I må nyde varmen for her hjemme er der meget koldt.I går kom så store stormstød i DK at en vindmølle i bogstaveligste forstand sprang i luften. Den lå spredt på en hel mark !
Ha det nu rigtig godt og nyd det! Hils Sofie mange gange !
Skal hilse mange gange fra Martin
Knus mor