tirsdag den 12. februar 2008

Saa er jeg ankommet La Paz i Bolivia! Efter 39 timers rejse :-S

Paa vejen herover moedte jeg to piger, Sarah fra Dk og Paddy fra tyskland. Det sjove er at Sarah skal ned pa Inti wara yassi samtidig med mig :D hvad er oddsene lige for det..?

Naa, men turen herover gik faktisk rigtig godt! Sarah var bare saa uheldig at miste sin bagage! Saa det var godt hun kendte mig og Sofie :D (mest Sofie..)

Sofie soergede for at vi fik simkort, vekslet penge paa gaden, drukket coca-the (som bye the way smager af henna), og hun hjalp Sarah med at blive indlogeret paa et hotel.

Efter det tog vi paa resturant og spiste :) vi flottede os lidt, og det kom til at koste svimlende 17 kr pr mand. Bagefter sagde vi farvel til Sarah, og gik over til Sofies sprogskole.

Lige nu sidder Sofie og jadre loes i et klassevaerlse, mens jeg maa bruge skolens internet :)

Jeg har det egentlig godt nok, jeg traenger til at faa sovet ud, og jeg har en trykkende hovedpine.
La Paz er indtil videre den fedeste by jeg nogensinde har vaeret i! Den er fuldstaendig som man kunne forvente det :)

Jeg kan ikke faa den her computer til at oploade billeder..saa det maa vente...

Her er forresten dejligt vejr! der er ikk for varmt eller for koldt! Det er lige tilpas.. :D

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey Mia!
Det er dejligt at du har haft en god tur derned og mødte nogle og snakke med.. Var ellers lii ved at blive bekymret for du skulle være ynkelige :P
Glæder mig til at se bileder!!

.. Waand :D

Anonym sagde ...

Hej Mia

Dejligt at høre at du er kommet godt derned.
Vi glæder os til at se billederne du tager dernede.
Vi har mailet med Henrik og Jann, det lyder også til at de har det godt.
Hilsen Else, Momse & Anne Louise